Changing.

ändrade planer, igen.
efter att ha stretchat både spliten och spagat relativt hårt så kände jag ett tryck över magen och jag mådde riktigt jäkla illa. Satte mig i soffan och försökte sova i hopp om att jag skulle må bättre när jag vakna. Lyckades varken somna eller må bättre och efter lite övertalning från Henke så satt jag inne på toaletten med fingrarna i halsen. Usch och bläh men jag mådde bättre iallafall. Detta betyder att dagens träning ställdes in, vågar helt enkelt inte chansa. Istället stannar jag hemma och kan då se matchen. Är det nån sport som jag verkligen lever mig in så är det handboll. Jag sitter i soffan och hoppar upp och ner. Skriker på TV och mamma undrar vem jag pratar med. Jag svarar att sverige släppte in ännu ett onödigt mål och hon skrattar åt mig. Jag menar, bollsport är inte min grej så att jag är så inne i matchen är nästan ett mirakel. Hursomhelst, just nu står 21 - 16 till Sverige och Spanien får kämpa hårt. Yeye, skriver mer efter matchen. Kan inte koncentrera mig på dethär just nu. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0