tisdag 18.12

Okej, nu dör jag! det är så kallt här hemma att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Min tår är blåa, mina fingrar känns stela (då är det kallt för jag fryser annars aldrig om händerna) och inte ens min skidtröja värmer mig idag. Nått är fel. Kanske börjar jag bli sjuk? :O Nej tack! Anyhow, ska närsomhelst börja fixa iordning mig det sista och sedan ska jag börja dra mig mot Moa. Jag ska (som vanligt nu för tiden) ha med mig datorn så att hon kan få en chans att blogga av sig lite. Idag tar jag även med mig pepparkakor och ost som vi kan gotta oss med under kvällen och till filmen/filmerna vi ska se. Undrar hur länge vi blir kvar ikväll? Jag menar, man vet ju aldrig. Mig spelar det ingen roll, jag är ledig imorgon. Eller nästan ledig iallafall. Micke och Simon ska jobba i Åselsta och jag kanske följer med som sällskap. Kan bli riktigt intressant ;D Nae ni, nu drar jag. Vi hörs när vi hörs. Pusselipuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0