"En shot till!"

vi tackar Henke som var upphovsman till denna rubrik.

Igår var det onsdag. Världens skummaste onsdag med världens skummaste väder. Jättevarmt och kolsvarta moln. Ni kan säkert räkna ut att jag såg allt detta ifrån fönstret på jobbet och ifrån bilen på väg ner till Valdermarsvik. Träningen gick bra men jag tyckte synd om ungarna som tvingades dansa runt, runt, runt i gymnastiksalen i 1,5 timme. Glad att många var positiva till både dans och att uppvisningen börjar närma sig. Visst, det finns alltid de som ska sätta sig på tvären men det vet jag hur jag ska hantera. Vägen hem var lite komisk men inombord grät jag som en 5åring när åskan och blixtar gick över våra huvuden.

Hann bara komma hem innan det var dags att dra igen. Hann bara slänga mig snabbt i duschen, sminka om mig och dra på mig festblåsan innan jag & min kära far slängde oss i bilen för att hämta upp Nina. Satte oss på Manésa med några glas vin och en drink. Tog några kort och bara njöt av varandras sällskap. Drog mot Otten ganska skapligt och satte oss på uteserveringen. Hälsade på folk vi kände och väntade in att dansgolvet skulle fyllas med folk. Hamnade i baren där vi mötte Gurra och Henke, fulla och glada. Sen blev det röj och "EN SHOT TILL!". En mycket trevlig kväll! :D

Nu ska jag på lunch.
Måste hinna ringa Mysis och skicka iväg ett mess till Vicky innan jag kommer tillbaka.
vi ska bada idag :)
hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0