13 juni

Gomorgon!
Igår var det fest för Emma. Oerhört trevligt och framför allt underbart att träffa Emma igen. Det blir tyvärr inte särskilt ofta nu för tiden så igår tog jag vara på henne och kramade på henne så ofta jag kunde. Det tog ett tag innan folk började strömma in så jag fördrev tiden genom att krossa Micke i Singstar. Wannabe - Toplisteartist (Y) Hamnade tillslut ute på altanen där Mia och jag inte kunde sitta still utan dansa runt till allt från rap das armas till bye bye bye. Ett helt gäng killar kommer in genom dörren och jag tycker mig känna igen en av dom, Adde :) Trevlig överaskning! När folket började snacka utgång var jag till en början ganska så på men sedan bestämdes det att det blev Hugo's för kvällen och då satte jag mig på tvären. Inte en chans. Jag var alldeles för trött, opepp och nykter för att vilja betala 80 spänn till ett ställe jag inte hade kul på iallafall. Eller det kanske jag hade haft om jag kommit dit men nae, jag var så sanslöst trött och bakis igår att jag kände att sömn var det rätta för mig eftersom jag ville vara fräsch till idag. Om ca en timme kommer Sandra och hämtar upp mig. Vi styr bilen mot Söderköping och halv 2 är det uppvisning som gäller.

Ska försöka hinna hem så tidigt som möjligt för att skjutsa Sara till ICA MAXI så hon får handla det hon behöver. Ikväll verkar det blir krök med Robin här hemma hos mig. Kanske, kanske inte blir det en utgång också. Otten har ju 18 idag så det kanske är värt. Får se hur många som orkar efter en studentvecka utan dess like. Någon mer som vill hänga på? :D

Nu: sminka, packa, leta skiva.
HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0