21 juni

fyfan vad tiden går fort. idag (21/6) skulle det ha varit 3 år tillsammans. jag kan inte tänka så, jag vet, men det är svårt att låta bli. Det känns som igår vi gjorde slut. Innerst inne visste jag nog att vi inte skulle fira 3 år tillsammans men det ville jag inte inse då. Han var en så stor del av mig och mitt liv. han förtjänar inte riktigt att veta att jag tänker på honom ibland men är det verkligen så konstigt? Kanske. Så som han har betett sig.

 hur han har det nu vet jag ingenting om (även om man hör en hel del rykten) och jag kunde inte bry mig mindre. (AFASI & FILTHY <3) hursomhelst så är det skönt att jag mår bättre utan honom och att jag faktiskt hellre är ensam än med en kille som han. Min mamma är stolt över mig för att jag har stått emot. Att jag inte sprang efter honom och bad på mina knän om att få tillbaka honom. Att han flög ut med huvudet först ur mitt hjärta när jag fick höra allt. Och vad jag skulle göra med honom idag om jag fick syn på honom är ingenting som man ska skriva i en offentlig blogg på internet.

Det var egentligen inte dethär jag hade tänkt skriva. det bara kom av sig själv, fingrarna gick automatiskt. Skulle väl egentligen mest bara göra det klrt för er och mig själv att mycket kan förändras. Man vet aldrig hur livet ser ut om exakt ett år. Det är ibland kul att tänka tillbaka på vad man gjorde samma dag för ett år sedan (sånt kan man tacka bilddagboken för!) men idag och iår var det inte särskilt kul. det kommer bli kul den 24 augusti när jag sitter på planet ner till Cypern. "Vad gjorde jag för exakt ett år sedan? Just det, exakt samma sak som nu."

Live like you'll never live it twice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0