23 juni

Tjo på er. Jag är tillbaka på jobbet och allt vad det innebär. Arkivet. Kul.

När klockan slog 8.30 satte jag mig på min plats och ringde konstant till Lovisa Mottagningen för att förklara varför jag inte var där igår när jag skulle det. Hon på andra sidan luren lät lite frågande och kläckte sedan ur sig; "men det är ju idag". Vilken tur då; svarade jag. 11.30 ska jag vara där för undersökning samtidigt som jag ska beställa nya p-piller. Hoppas att det inte blir lika krångligt som förra gången. Haha! (En historia jag kan skriva om lite senare ikväll.) Hursomhelst så ska jag passa på att käka lunch direkt där efter, ska försöka få med mig Vicky också. Alltid trevligare med sällskap än ensam. Jag undrar också varför kvinnan inte är inne på MSN?! :O

Efter jobbet blir det att ringa Sajj, kolla om han vill ha sällskap en stund innan jag drar mig mot NDC för att träna ensam med Carro en stund innan dom andra brudarna ramlar in i salen och vi fortsätter träna på LA VOIX. Kommer hem ganska sent och kommer vara helt slut. Däckar jag inte redan i duschen så lär jag definitivt göra det i soffan. 

Ska fortsätta sortera nu. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0