24 juni

jag skulle döda för att få vara i husvagnen eller på någons land idag. Fick en oerhörd lust att åka till Sörsjön och ligga på gräset hela dagen och lite då och då gå ut och svalka av sig i vattnet. Helt enkelt så vill jag inte vara där jag är just nu. På jobbet. Inomhus med jeans och långt linne. Vill sitta i en solstol med nått kallt att dricka iklädd så minimalt med kläder som möjligt. Istället hämtade jag nyss en kopp thé för att hålla mig vaken de resterande 2,5 timmarna som är kvar.

Det blev långlunch på PAUS med Ludvig idag och han fick nästan träffa hela min vänskapskrets. Bl.a Ida och Moa som den ena varen sväng på stan och den andra var på väg till jobb. När vi hade fått vårann mat blev det verkligen så som mamma brukade säga är jag var liten (och fortfarande säger ibland) ; "låt maten tysta mun". De enda ord vi sa var "gott", "kycklingen var god idag" och "jag skulle vilja åka baklänges i rulltrappan."

Efter jobbet idag har jag faktiskt hela dagen planerad. Ska direkt när klockan slår halv 5 åka hem till Lotta och byta bil eftersom jag har lovat bort mig till Sara och Pontus att hämta dom på landet. Hela vägen ut till Hulvik och sedan hem igen då jag (nästan) direkt åker till Moa för filmkväll och byggande av IKEA-byrå.

Nae ni, nu ska jag tillbaka till arkivet. Suck.
vi hörs. Emma hälsar ;D BYYYEE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0