25 juni

igår var en bra dag. Jag är mycket nöjd med gårdagen.

det gick ovanligt bra att hämta sara och pontus trots att jag aldrig har kört den självmordsvägen ensam nån gång och med en okänd bil dessutom. Men det gick bra och bilen gick galant. Inte lika stark som min egen bil, tyvärr, men döhärlig att köra. Billekar, soft musik och solen i ansiktet var det som det bjöds påväg hem. Pontus somnade halvvägs och var omöjlig att väcka när dom skulle gå av när jag parkerade utanför Sara's port.

Hem och vände och åkte direkt till Moa där jag, till min lycka, upptäckte att (förutom Simon, Micke och Nina) Fredrik var där! :D Som jag har saknat honom! Dom var i full gång med att bygga ihop Moa's nya IKEA-byrå. Eller Moa och Nina kröp omkring bland plankor och skruvar medans fredrik stod för musik via spotify och Micke och Simon övervakade byggandet från fotöljen respektive sängen. Jag tog en biltur med pojkarna när dom blev hungriga och Moa's ville ha donken-glas. (gråa även denna vecka) Åkte hem när klockan började närma sig 23.00 och somnade på en gång.

Vaknade upp imorse med magknip och annan åkomma så jag övervägde att stanna hemma. Men girig som jag är (och eftersom jag redan hade gjort mig iordning när det blev som värst) så åkte jag till jobbet ändå. Tänkte att jag kan iallafall stanna till lunch så har jag iallafall tjänat några hundralappar. Jag kom precis tillbaka ifrån frukostrasten och mår inte riktigt 100 så jag drar nog efter lunch. Nu ska jag tillbaka till arkivet en stund. Bajshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0