6 juni

Godmorgon på er!
Egentligen så förstår jag inte varför jag är vaken. Kom hem ifrån krogen i vanlig tid, ca 03.20, men la mig inte förrns ca 04.30. Dom visade "Tretton" på TV och det är faktiskt riktigt bra så det tog en stund innan jag ville gå ifrån TV:n. Plus att jag fortfarande var full och aspigg sen krogkvällen. Började hemma hos Sara och det var en hel del nytt folk blandat med massa folk jag tyckt om sen länge. Gurra kom förbi en stund och det är alltid lika uppskattat ;D Knappt nån kö och gratis in på Otten. Blev bjuden på öl och börade kvällen ute på terrassen då vi var ovanligt tidiga men det var tur för hejochhå vilken kö det var runt 00.00. Hittade Emil, Jonas och Bronner som var fulla och glada. Så skare va! Röjde som en idiot inne på dansgolvet och fyfan så kul det var. En sväng förbi Palace med Fanny när vi drog ifrån Otten. Hon ville hälsa på n kompis och självklart följde jag med. Hittade Jonas på uteserveringen och det var ju oerhört trevligt att träffa honom, roligt att han kände igen mig också :) Närdet var dags att sätta fart hemmåt så hann jag inte längre än polisbron innan Emil messade och tyckte att jag skulle vänta in honom så jag slapp gå själv. Han kom till Norr Tull och vi han ännu en gång inte längre än till Polisbron innan Jonas ringde och krävde att vi vänta in honom tillsammans med Bronne och Morgan. Det var ett jävla tjat om mat och skoskav men det är trevliga pojkar så jag är glad att jag slapp gå själv. Slocknade som sagt efter mycket om och men. Men det faktum att jag skulle upp ca 5 timmar senare och träna 6 timmar senare fick mig att traska till sängen utan problem.

Nu sitter jg här. ska närsomhelst tvinga i migsjälv frukost, uppvisnings-sminka mig och sedan sätta fart mot NDC där vi ska träna igenom danserna innan vi rör oss mot Hörsalsparken och scenen. Misstänker att det inte kommer vara allt för mycket folk men lite folk kanske. jag menar, det är ju Nationaldagsfirande på stan idag. det firar jag med dans och sedan en fika med Anna och Moa. Trevligt ska det bli :)

Nu; mat. HEJDÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0