måndag 23.17

godkväll! Trodde att min dag skulle bli sådär oerhört tråkigt som den bara kan bli när man mått dåligt på dagen men bättre på kvällen men ändå tror att mamma inte kommer släppa iväg en för att man gick ifrån jobbet. Men icke då, jag fick åka iväg och kunde tillbringa eftermiddagen i Hulvik tillsammans med Micke, Henke, Sara och Pontus. Och såklart Michaela som var snäll och berättade sagor för oss på bryggan medans vi solade. Väldigt osammanhängande sagor dock. "och då! satte hon sig på berget. och klättrade ner. men då! kom björnen. flickan klappade på honom. sen hoppade hon på honom. döda döda." När magen gjorde sig påmind om att jag inte ätit på hela dagen traskade vi upp mot huset och fixade till lite käk. Pyttipanna och korv med bröd. Micke trollade bort och fram godis för Michaela och sedan fick Henke leka kurragömma med henne medans jag, sara och pontus slappade i värmen från kvällsolen innan det var dags att rulla hemmåt igen. Nina ringde påväg hem och det planerades lite om helgen. Mycket som ska hända på alldeles för få timmar på dygnet. Hur ska detta gå? Det handlar om att prioritera.

Nu ska jag faktiskt sova. Det är dags att gå till jobbet igen imorgon. Måste förbereda mig mentalt för att stå där inne i arkivet i ett X antal timmar. Ska inte lämna Ludvig ensam igen. Dumma mig. Måste fan ringa Lovisa Mottagningen igen. Kunde ju inte gå dit idag och kom inte fram på deras telefontid. Hmm.. Jaja, sova var det. Eller kommer nog fortsätta min sms-konversation ett tag till men inom kort kommer jag sova. Natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0