sista timmarna av min ledighet.

Tjo på er!
näst intill ovärt tråkig dag. Roligt hade jag med maria, hon bjöd på mat för hon är snäll. Och jag tyckte det var roligt att skicka ett röstmeddelande till henne så fort hon vaknat. Då visste hon att hon levde. Hon får nog ett likande imorgon.

Jag passade också på att ta vara på den lilla stund som My ville ses. Eller aa, hon ville ha skjuts så jag bad mia passa huset en stund medans jag satte fart ut mot Marby, hälsade på Annika och Micke, packade in alla grejer i bilen och in till stan igen för att droppa my vid hennes lägenhet. Självklart sprang jag med upp en stund men lika fort åkte jag igen. Folket satt hemma och väntade på mig. Filmkväll. "House of Wax". Mia satt med datorn.

Ensam är jag nu. Ska sova snart. klockan ringer 06.00 imorgon. Ska cykla till jobbet. Får INTE glömma matlådan. det blir så jobbigt då. Nu, sängen. Märker ni hur uppdelat inlägget är? jobbigt? No way! WAAAY! eller hur, Fredrik?

Kommentarer
Postat av: maria

ååh... :D

- no way!?

- WAY!



älska Waynes World

och älska att inlägget är uppdelat. keep on the good work!

2009-06-07 @ 23:39:35
URL: http://mariakindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0