söndag 17.41

sov oerhört gott inatt. länge sov jag också. Vaknade till av att mobilen plingade till men jag hade inte orken eller lust till att kolla så jag låg kvar i sängen i minst en timme innan nyfikenheten om vem som ville mig nått tog över. Kollade, svarade och sedan klev jag ur sängen för att börja dagen. Det beror säkert på det oerhört skumma väder men det har varit en jäkla bakissöndag. Gått omkring i mjukiskläder och kollade på massa repriser från Momma's Boys som gått under veckan. I skrivade ögonblick ser jag på "Paris Hilton's My new BFF. i väntan på att Anna och Emma ska plinga på dörren och vi kan påbörja vårann resa mot Söderköping där vi ska äta .. kvällsmat kan vi väl kalla det. Har inte ätit på hela dagen utan sparat mig till detta så vi får se vad det blir för gott. Simon, Sara och Micke följer självklart med!

När jag kommer hem MÅSTE jag städa. Mamma och Pappa kommer hem imogonbitti och då kan det inte se ut såhär. mamma skulle få spelet och det vill jag inte. Nej nej. Inte nu när hon har så mycket att göra på jobbet. Jag SKA städa om det så ska ta mig hela natten. 

Nu ska jag kolla så jag har allt innan jag ska iväg till Sveriges mysigaste sommarstad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0