underbara, soliga, härliga måndag!

oftast brukar jag vakna på måndag och tänka: "oh, how I hate mondays" och dagen brukar också bli därefter men inte dag. Nej nej. Straxt innan 15.00 hämtade jag upp Fredrik och vi log stort mot solen och satte fart in mot stan igen. Hämtade upp Micke och Robin som mer än gärna ville följa med och bada. Så vi satte fart mot Ågelsjön. Efter mycket om och men, en 20 minuter vandring i skog och över klippor så hittade vi vårann plats där vi tillbringade några timmar. (för att se mer EXAKT HUR vill fördrev tiden kan kolla in Robin's blogg , ett gott skratt är vad jag lovar er) Tillbaks till stan i en kokhet bil och Frida sjöng om hur hon ville bli dunkad gul och blå. Fredrik gjorde vackra försök att sjunga låten på gnällig östgötska men det funkade inte riktigt.

Släppte av Micke och Robin inne i stan och satte sedan fart hem i väntan på Maria. Hon var badsugen så det var bara att sticka iväg igen. Denna gång till Ensjön det vi satte på stranden och lyssnade till en unges klagan om att hon inte bottnade men ville att vattnet skulle djupare samtidigt som vi diskuterade konsistensen på MAX-dipper. Efter en stund slängde vi (läs: jag och maria) i vattnet och Fredrik stod för fotograferingen. En hel del kort blev knäppta och de flesta finns redan inne på min BDB. Ska nog slänga upp några stycken här också. Men oj! Är klockan redan halv 2? Jag är inte trött för 5 öre. kanske borde sova ändå. Inte riktigt smart att vända på dygnet nu. Men ioförsig så har jag hört att vädret ska bli kasst imorgon och då kan man ju lika gärna sova länge. Aja, får se hur jag tillbringar tisdagen. Träning på kvällen blir det iallafall. Ska bli sjukt kul. Taggad till tusen eftersom jag låg däckad på scenen medans dom andra dansade sig underbart svettiga. Jag vill också bli svettig av dans. Ni glömmer väl inte bort lördag? Att komma och se mig och tjejerna dansa i Hörsalsparken :)

Det räcker för idag. BYE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0