söndag 23.24

Hej Hej! Här sitter jag och har precis räknat mina enkronor som jag fått av mormor & morfar. Det är lite av en tradition i familjen. Ända sen jag har varit liten så har jag fått en påse med enkronor som jag får räkna ihop själv och sedan får pappa kronorna och jag får pengarna i lappar istället. Det är kul. Förra året sa mormor att det var sista gången eftersom jag gick ur skolan helt då. Samma sak säger dom om julklappar varje år. "Ni får inte lika mycket denhär gången", säger hon och ändå får man lika mycket varje år. Får se hur det blir nästa sommar ;D

Var uppe på stan en sväng förut, tog en fika med min kära Söderlund och shoppade lite. Blev fotade av en liten flicka som snott sin mamma's mobil. Avnjöt två stora isthé i solen (när den väl bestämmde sig för att stanna framme) Kollade runt efter bikini till Söderlund som åker till Turkiet med sin karl om ca en vecka. Jag är inte ett dugg avundssjuk.. Cyklade hemmåt när jag kände att mamma's skor inte längre ville vara vän med mina fötter. Åt middag på altanen med familjen och sedan parkerade jag mig framför tv:n. Här ska jag sitta en liten stund till, lyssnar igenom lite musik, se klart en film och sedan smörja in mig med min lotion med brunt-utan-sol i. Känner att om sommarvädret ska vara såhär en tid framför så behöver man all hjälp med brännan som man kan få. Ska försöka komma i säng innan 01.00 idag iallafall, vill verkligen inte vara helt förstör på jobbet imorgon. Har en hel del att knappa och det är lite halv bråttom med allt.

du! Nån gång.
du kommer inte undan ;D
skapligt nyfiken!

dead by april - i made it <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0