fredag 17.20

Hej på er! Har lite bråttom när jag skriver detta. Måste snabbt göra mig iordning för snart ska mor & far åka och jag med dom. Dom ska släppa av mig hemma hos Sara där det ska förkrökas rejält innan vi drar oss mot Otten. Jag är taggad! 1 år har gått sedan jag stod på trappan utanför DeGeer tillsammans med min klass (älskade ES3a!) och sjöng Studentsången. Jag saknar det! Helt otroligt. Men men ikväll visar vi studenterna hur man gör det, på riktigt!

Dagen har annars varit riktigt härlig. Sov tills Sara's sms väckte mig. Fick stressa mig igenom morgon för att hinna göra mig iordning. Satte mig på cykeln och satte fart mot stan där jag mötte Sara, Micke och Maria för lunch på PastaSnäckan. Himmelskt gott. En sväng på stan, eller aa.. inne på Telia där det blev bekräftat att batteriet i min mobil är fuktskadat. Undrar varför? (A) för många kvällar på Otten som man dansat sig svettig kan vi väl säga. HAHA! En fika på Thé & Kaffe, utan Moa, där vi planerade kvällens bravader. Traskade hemmåt tillsammans med Maria och drog direkt bort till Martina för att fira hennes Examen. Grattis till dig, gumman! Nu är du äntligen klar!

Nu är jag hyperstressad. Ska vara hos Sara snart. Tagga för ikväll! TJOHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0