"kom tjejer, pappa Sajj håller om er"

när vi körde in i stan igen runt 12.00 i förmiddags så körde jag hem Ida och sedan var det raka vägen hem som gällde. Kände hur 3 timmars sömn gjorde sig påmind och jag ville bara hem. Lämnade alla grejer (utom mobil och plånbok) i bilen och marcherade in i huset. Gjorde iordning frukost och slängde mig i soffan. Slockande på en gång och sov fram till halv 4. Och där kunde jag ha legat hela dagen men ville inte slösa hela dagen så jag tvingade Sajj att vara social. Bestämdes om filmkväll och Maria hängde på trots att det var skräckfilm som stod på schemat. Maria kom hit och hade med sig tårta som försvann på två röda sekunder. Hämtade Sajj, köpte chips, tillbaks till Sajj som glömde sina cigg hemma, till donken för att köpa käk och sedan hem där vi drog igång thailändska versionen av "Shutter" på en gång. Höll på att skita på mig men en riktigt bra film. Klockrent slut! En lite nedstämd Banan kom förbi en stund medans vi såg på Batman och sedan var det dags för folk att dra sig hemmåt så efter att Sajj fått röka för ca 8:e gången så satte vi oss i bilen igen och nu sitter jag här. Ensam och det är inte kul. Undrar fan när jag kommer somna ikväll. Vände totalt på dygnet igår. Ska sova väääääligt länge imorgonbitti. Sista morgonen innan 3:e veckan på jobbet drar igång. Avslutar helgen med en sväng till Söderköping med Sara och Anna. Någon mer? :)

Nu ska jag rikta min koncentration till mobilen som konstant plingar till. SMS är kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0