.....

sådär, nu är jag hemma igen efter Anna's kalas. Släktingar, fajitas, tårta, jordgubbar och en mängd olika samtalsämnen. Vi diskuterade allt mellan karuseller, mord, jobb och utomlandsresor väldigt livligt. Efter att alla släktingar åkt hem blev det bara anna, jag, micke och simon kvar. Alltid mysigt att sitta och prata strunt med sina bästa vänner :) Vid ett tillfälle höll jag på att sätta jordgubbarna, som jag smaskade på under alla samtal, i halsen. Soffans "lock" vek sig under oss och de jordgubbar som borde hamnat i munnen hamnade över hela min tröja och shorts. Typiskt. Trampade hemmåt på min cykel som stått hos Anna i över en månad. Simon och Micke åkte brevid mig med bilen en bit och körde så pass nära att jag fick svänga över hela vägen. Flera gånger. Hela tiden för att vara exakt. haha!

Sitter hemma nu och ser på "Criminal Minds" med min kära far. Ska nog bara se klart det och sedan krypa ner i sängen. Försöka somna så snabbt som möjligt för att sova i så pass många timmar som jag kan. Klockan ringer 06.45 imorgon och då är det dags för kneg igen. Sista dagen denna veckan och det betyder att imorgon är det fest. Förfest hos Simon och sedan röjer vi klackarna i taket på Otten. Jag längtar så mycket att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Och vad jag ser fram emot ännu mer är lördagmorgon. Då ska jag inte vakna förrns mååånga timmar efter att jag lagt mig. Men som sagt, först ska det knegas.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0