@ work

okej. Visst att jag var trött imorse, det är man ju alltid men jag var ovanligt pigg för att ha varit ute på krogen sent och sovit alldeles för få timmar. "Gud så skönt" tänkte jag. Jag klarade mig. Icke då.. Jag var bara inne i andra andningen för när jag kom till jobbet och upptäckte att det skulle ta ett tag innan jag kunde sätta igång (förbannade svensklön!) så krasha jag. Kämpade riktigt hårt för att hålla ögonen öppna och så har det varit sedan dess. Eller aa, jag blev pigg när mor & jag gick i friska luften påväg till EON's matsal för att äta lunch men så fort vi kom tillbaka till kontoret (det vill säga nu) så höll jag på att somna igen. 2 timmar och 15 minuter kvar. Sen åker vi hem. Jag orkar verkligen inte stå i arkivet så därför jag tar lite extra lång tid på mig att göra bonuslistorna som Elin gav mig. Att sitta vid datorn är soft.

undrar om man kanske får träffa lilla wilhelmsson ikväll?

Nu orkar jag inte mer. jag vill sova. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0