9

det var segt att gå upp imorse trots att jag faktiskt fick sova hela natten utan att vakna en enda gång. Hade jag inte haft snooz-knapp på telefonen så hade jag nog fortfarande sovit, så pass trött var jag men upp kom jag och iväg till jobbet. I bilen för en gångs skull pga regn och en jävla blåst. Lektion med djäkneparks 9:or och det gick jättebra. Tjejerna jobbade på och ficm idag jobba lite själva med att dela upp sig i grupper och göra 4 åttor var. detta gav mig lite vila samt en chans att se hur tjejerna jobbar i grupp.

har varit hemma ett par timmar nu, hunnit duschat och fixa med musiken till festen. Ska närsomhelst göra mig iordning, dra på mig mer kläder och fixa något att käka. Ska se mina underbara halvtimmes serier och vänta på att telefonen ringer. Ska träffa A ikväll :)

nu, mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0