11 februari

har haft så ont i kroppen under dagen att jag inte riktigt vetat vart jag skulle ta vägen. Kunde inte vara med på någon träning alls i viken. Magmusklerna gjorde ont, armarna, ryggen och benen ska vi inte ens prata om. jag var helt slut när jag var på vägen hem. var dock sällskaps sjuk så Cyrus fick följa med och käka innan jag åkte hem och tänkte sova eftersom internet inte verkade vilja fungera.

har dock hittat ett sätt som får det att funka så jag fastnade här. Pratat med både jonna, cyrus, simon, ante, adel och johan. Trodde att det smartaste jag skulle höra under kvällen var johans "fem myror är fler än fyra elefanter" men han kontrade och släppte "när spelplanen ändras, ändras också reglerna". Detta ledde oss in på förhållande snack och godkännanden. Eller .. icke godkännanden för att vara petig. det är dags för en fest med de killarna snart känner jag. Saknar dom nästan.

Borde sova nu.
Ska upp skapligt imorgon.
hämtar nycklarna 12.00.
sen ska jag och cyrus åka fram och tillbaka för att hämta och lämna.
därför ska jag sova nu.
hejdå.

och.. jag skiter i det nu.
jag tänker inte ringa mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0