19 februari

hemmafru.se
hade mamma varit här hade hon nog dött av överaskning. Undrat vad som har hänt med mig. Vem jag är och vem som stulit hennes dotter. Om jag hade fått feber eller om jag var under pistolhot. Hursomhelst.. det jag har gjort idag är saker jag aldrig gjort förut. På en och samma dag har jag tvättat, diskat och städat både rummet, toaletten och köket.

jag och han somnade nästan direkt när vi kom hem. Jag hann bara duscha och äta och sen kunde vi inte hålla ögonen öppna längre. Hans reaktion var: "fyfan vad gammalt.." Jag bara skrattade. Vaknade upp med en galen träningsvärk och massa pussar. Så fort han gick hemmåt så satte jag igång med tvätten och har hållt på sen dess med diverse hushållbestyr. Tog en liten paus nu med ett glas passionssoda med hjärtformade isbitar. Kände att det fick bli så speciellt idag.

fredag idag. fredagsmys med bästa vän ikväll. let's dance och svull. Precis som förr :) Men innan dess ska jag följa med mamma hem och hämta några saker som blev kvar, hämta en lampa hos svenssons och lämna en skiva på jobbet. Hoppas också på att få se söderlund en sväng, bäst att passa på när hon är stan.

HEJSVEJS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0