21 februari

efter att ha haft en lång dag med jobb och skratt så trodde jag att jag skule avsluta kvällen med fimkväll tillsammans med moa och nina men nejdå. När dom dragit hem och precis när jag skulle stänga ner datorn ringde mia och ville umgås 01.00 på natten. Inte säger man nej. Så hon stannade till 04.00 när nytt sällskap dök upp. herregud. inte många timmars sömn denna helg.

mia kom tillbaka idag. drog till stan för lunch och shopping samt en fika med sara när hon slutade. Nina ringde och ville gå på bio och det säger man ju inte heller nej till så nu är vi hemma för att göra oss iordning, sätta över pengar och bara inväntar tiden. 21.15 börjar filmen, "Farsan".

jag borde äta nått.
det ska jag göra.
i ren protest eftersom maria inte länge är sugen på pizza.
inte okej när det var pizzasöndag som var bestämt.

MAAAAAAAAAAT. som Simon hade sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0