23.11

det blev en väldigt långtråkig torsdag.
det mest händelserika som hänt under dagen var när pappa och jag drog iväg och handlade. Skrattade åt folk som skrattade och vi passade samtidigt på att sladda runt på CityGross parkering. Pappa var som barn på nytt. jag var mest nervös.

en annan händelserik sak var de 2,5 timme som jag och fredrik tillbringade hos Cyrus med rucka rucka ali, cigaretter, roliga frisyrer, jag har aldrig och diskussioner om avsugningar. Jag varvade med sms till saknade vänner och sedan fick fredrik skjuts hem och sällskap över en cigg. Medans han rökte klättrade jag, som vanligt, i snöhögar. Skulle inte förvåna mig om det ligger på FB inom två veckor med tanke på att han alltid lyckas filma mig.

Nu ska jag nog sova. mamma har fått en utlovelse om död ifall hon väcker både mig och pappa imorgon. Båda två är lediga imorgon och vill INTE bli väckta. Mamma får gå på tårna imorgonbitti. MMMM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0