alla hjärtans dag

puss och kram på er alla.
ta hand om er.
var glada idag.
<3

utvilad och glad.
somnade utan problem i min egen säng i min egen lägenhet. Vaknade när klockan ringde och drog direkt iväg till Coop för att handla frukost och lunch till idag. Så jag sitter här och myser för mig själv med juice och rostade mackor. Tänker igenom alla danser vi jobbar med idag och vilka steg vi kan lägga till. Dancemix är helt klara och streetjazz ung/vux kan jag utantill. Problemet idag är att en ny kurs startar och jag har inte tänkt ut ett dugg och att showdansen har en tendens att försvinna ur mitt minne. inte okej. Får jobba på det, 2 timmar kvar innan jag måste röra mig.

ska hinna käka lunch också, köttsoppa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0