11 januari

@ work

och så var vi igång igen. Årets första arbetsdag och första passet börjar om ca 1 timme. Jag är taggad ska bli kul att se alla ungarna igen. Se vilka som är kvar och vilka nya som börjar. Mest av allt ser jag fram emot avslutningspasset med de äldsta som ska få en grym koreografi till Bad Romance.

men som sagt, det är en timme kvar och tills dess sitter jag här och bara njuter av att vara i danssalen igen. Fryser om fötterna gör jag eftersom det var skapligt kallt i bilen. Är nästan lite rädd för att åka hem, vågar knapt tänka på hur kallt det kommer vara. Får dansa mig varm. åh. dansa.

jaja, ett sätt att fördriva tidne är att lista ut vilken tattoo jag vill göra härnäst. Vilken och vart. har många förslag i skallen. alldeles för många. Men vi bygger klart på ryggen först tror jag. TROR jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0