14 januari

jag trodde att gårkvällen skulle bli helt livlös men när mamma väl hade snott åt sig mitt rum, min dator och tv-rummet på en och samma gång så gav jag upp, snodde bilen och hämtade upp Cyrus och Fredrik för en två timmars lång biltur som innehöll spökhistorier, max-käk, töntbrillor, berget i Lindö, halvvägs till katrineholm och en massa rökpauser. Tydligen har jag dålig musiksmak så Cyrus måste bränna nya bilskivor åt mig. tackar.

väl hemma behövde jag inte sova ensam utan istälelt blev det film och somnade gorde vi inte förrns klockan slog 07.00. Sov till 13.00, frukost, fix och sen var det bara att åka. Nu är jag nere i Valdemarsvik för att jobba, 17.00 - 20.30. Känner mig inte alls pigg och är därför lite nervös för bilresan hem. Får ringa någon som kan snacka och hålla mig vaken. Eller så vänder det helt och jag blir skitpigg. Hoppas på det sistnämnda.

Nu, fixa småttisarnas dans. CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0