15 januari

goddagens.
känner mig nästintill bakis pga alldeles för få timmars sömn. Hae planerat att sova tills jag vaknar men nej nej, mamma skulle ringa och påpeka att klockan var för mycket för att sova. + att hon hade roliga nyheter. Lika bra att gå upp då för jag fick iväg 2 jobbmail och ett om den roliga nyheten.

Mina fredagsplaner blev ruinerade så jag ska istället tillbringa dagen med Maria. Bland annat ska vi iväg till MediaMarkt snart och kolla på dvd till henne och dator till mig. Sen hem till henne för att käka lunch, en sväng på stan för att boka tatueringstid åt mig. Där emellan nånstans ska jag ha lyckats väcka cyrus också. Good luck with that. Hur kvällen ter sig ska bli intressant att se. Blir nog chill, ska ju faktiskt upp tidigt imorgon då det är dags för audition till showgrupperna på NDC. Tagga.

Nu, göra sig iordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0