42 kvadratmeter Pål.

tack till moa för en supertrevlig kväll.
Först av allt fick jag gråta av mig och sedan bar det av ner till källaren för att bära dörr och organisera påsar och flyttlådor. Eller Moa fixade med sånt medans jag titta på gamla foton och planerade en resa i sommar. I mitt huvud har jag redan hyrt detdär huset i antingen spanien eller kroatien. Vem är på? :D

hursomhelst, moa bjöd på kvällsmat. eller bjöd och bjöd. Hon sa: Vill du ha - Ta! Sagt och gjort.. Jag gjorde mig ett glas juice och två mackor kaviarmackor (kaviar smakar bäst i moa's närhet) och inväntade Johan Falk - GSI som visades på TV4. Vargdiskussion och begravningar innan vi tog en promenad till garaget (haha!) där bilen stod och jag åkte hem. Sova nu. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Moa

Det är jag som ska tacka, stumpan! :) För trevligt sällskap och för bärhjälpen. Du är guld! <3

2010-01-11 @ 09:51:33
URL: http://themiiuua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0