13.20

hemma igen. Den lägenhet som mamma och jag var på visning av nyss är superfin och vi la intresse direkt till både hon som bor där och till hyresvärden. Så, nu ska jag bara invänta svar. Försöker att inte få upp mina förväntningar för högt men det är svårt. Jag vill ha den. Håll tummarna, gott folk. (jag struntar i att gå på den andra visningen)

Hur jag ska kunna tänka på något annat idag och reste av tiden tills jag får svar vet jag inte riktigt men jag får jobba på det. Får fördriva dagens tid med att jobba med mina koreografier. Forever, Girls Just Wanna Have Fun, TikTok och Bad Romance gäller ikväll i Valdemarsvik. Jobbar 17.30 - 21.00.

glad tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0