gonna be okey

jag är tydligen jättedålig på att blogga, sa maria.
so here we go!
jag punktar upp det för att göra det lättläst.

hade en askul grill&spelkväll hos josefine med 4 andra fina brudar.
mat till förbannelse och skratt utan slut när vi spelade "galenpanna"
nykter utgång för min del och äntligen levererade PULS igen.
bra musik, massa folk jag kände och fina pojkar. ay-ay-aycaramba! :D
somna gott i mammas soffa efter några sms.

söndagen gick till att vila upp mig, fixa musik,
lämna musiken hos carro och tränade i 3,5 timme.
slutade kvällen med skräckfilm och serier.

idag är det måndag och vi har haft strålande sol.
jag har tillbringat dagen inomhus. känns ... sådär :/
mycket positivt idag var då maria kom förbi jobbet,
youtube, sjalar och catchup.

hemma nu, ashungrig! GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0