det är jag som är tiden.

wuhuu!
Bra fredag.
bra folk och bra fest.
lite glas i handen dör jag inte av.
dansade som en idiot och försökte trösta utan resultat.
cheese med jonna och victor. skratt. som alltid.
fyfan vad jonna är bra. det finns verkligen ingen som hon. bäst. <3

idag är jag bakis.
tror jag har lite glas kvar i handen för det värker och bultar som en bäng.
att få se att bror la ut bild på mig och Sam värme mitt hjärta dock.
tänk att en sån liten person kan på mindre än 24 timmar få mig att omprioritera.

nu ska jag pussa på victor och be om pizza.
passa på att mysa under dagen då det är sitta-inne-väder för sen jobbar han natt.
då hänger jag med mamma och pappa. fredagsmys.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0