framgång och efterfrågan

tre timmars sömn är inte min melodi.
victor var en pärla som fixade mat åt mig för jag slog ihop i soffan.
och där låg jag hela kvällen.
enda gången jag rörde mig var när jag var så peppad av finalen av Gladiatorerna.
sen somnade jag i hans armar. det bästa stället på jorden.

idag är det söndag och jag har varit vaken sen 09.00.
har rensat bort massa papper och annat skit under bordet.
dammsugit och tagit tag i disken.
är långr ifrån klar men resten får jag ta när jag har påskledigt.

ikväll ska jag jobba uppe på dansskolan, en timme mer än jag brukar.
tar en timme att kolla igenom hela Cajsas program.
vara en tränare fårn helvetet och peta på allt som behöver petas på.
sen blir det show och commercial jazz träning som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0