Kärlek och respekt mättar inte din familj.

Veckans segaste dag är över. Det är även terminen i klockaretorpet. Uppvisning och vattenkrig. Ganska bra avslutning måste jag erkänna. Och även fast det tar emot att säga och plånboken kommer bli tunnare, så kommer jag få fria kvällar och tid att återhämta mig. Det har varit hårt men lätt värt det!

Träningen ikväll blev bara film då vi bara var tre på plats. Så vi såg filmen från fredagens show och sen det sedvanliga tisdags-snacket med Carro.

Hemma hos Victor nu, ätit två burkar barnmat och ser på tv. Inget mer än så orkar jag idag. Måste sova för att tagga en onsdag fylld av rapporter, möten, städning och moderndans-lektion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0