Now the weakness talks

Fredag blev en relativ händelselös men lugn och skön dag. Efter en värdelös dag på Aditro med värk överallt och feber åt fel håll åkte jag till träningen och mest tittade på. Det sög men bättre än inget. Hämtade Victor, köpte godis och pizza innan vi landade i soffan för resten av kvällen.

Började denna lördag på bästa möjliga sätt. Massa mys i sängen innan jag tvingade upp själv för att göra mig iordning. Dansade loss på dansskolan även denna dag i tre timmar. Försökte sätta så mycket som möjligt, fått placeringar och kör-schema. Det kommer bli gryyyyymt!

Halvt dog efter träningen så sedan dess har jag suttit i soffan och sett på film med min man. Städat iordning för snart kommer My och Linus på film-och-mat kväll. Mer än så orkar jag inte. Och jag är ganska nöjd med det också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0