the sky was giving up

ibland vet ni.
då har man bara flyt.
har varit himla nervös inför december månad då vi bara har 5 dagar på oss att fixa alla rapporter.
Men efter två dagar har jag inte ens en tredjedel kvar och kan andas ut. lite.
en dag kvar och sen är det långledigt för jul. U-N-D-E-R-B-A-R-T!
 
Har ikväll också haft min avslutande lektion i skärblacka.
Massa present, pepparkakor, kramar och lekar.
Mina små terrorister vet precis hur man kan få mig att le.
Nu ses vi inte igen förrns terminenstarten i slutet av januari.
alldeles för lång tid tills dess!
 
Veckan har gått snabbt. vet knappt vart dagarna tog vägen.
och om 4 dagar är det julafton!
Har hela helgen inplanerad så den kommer nog också gå snabbt.
fredagsmys hos mor & far, lilljul med vännerna och uppesittarkväll hos Jonna!
som sagt, fullt upp!
 
Nu ska jag sova, imorgon tar vi det sista krafttaget. GO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0