Underbara människor

Igår var grymt!
Carro var grym. Jag var grym.
Och självklart var eleverna supergrymma!
 
Jag klappar mig lite extra på axeln som hade hand om alla gruppers träningar non-stop hela förmiddagen. Så himla kul att få vara delaktig och vara ett stöd. Att få hjälpa till och få eleverna att känna sig säkra på scenen. Sen var det dags för två föreställningar som gick RIKTIGT bra!
 
Mitt hjärta slog lite extra hårt vid några tillfällen.
Som när mina Power-tjejer körde sina danser på scenen, så hiiiiiiiimla duktiga!
När publiken jublade till NDC Nova's dans till Party Rock.
När jag dansat klart och mina elever vrålade "Malin! Malin! Malin! Malin! Malin!
Och när jag tog emot blommor i applådtacket. VILKEN APPLÅD JAG FICK! helt chockad!
 
Nu är terminen slut och kvar återstår bara en lektion med NAFFI och julmys med Skärblacka-ungarna.
Vi ses i januari igen!
 
Och nu är jag sjuk.
Varit vaken sen 04.00 och hostat som en dåre.
Snorar och har ont överallt.
det vanliga som man får när förkylningen sätter sig på hela kroppen.
skönt...
Cola, piggelin och några chokladbitar är allt jag får i mig.
kul....
sova. ja.
 
Mina fina jazz-brudar. Linda, Anna, Johanna, Hilda, Amanda, Carolina & Jenny. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0