Bra start

Det är bara måndag och jag är redan helt slut. Vet inte hur jag ska palla hela veckan med att gå upp såhär tidigt men det har gått förut och går säkert bra imorgon också :)

Streetjazz har stått på schemat hela kvällen innan jag avslutade kvällen med Anna's get-in-shape klass som ikväll bjöd på hiphop. Har aldrig förstått varför jag slutade med hiphopen, jag ÄLSKAR hiphop! Måste hålla igång detta!

Victor sover hemma inatt för att spela, nån releasegrej ikväll och det ska han ju inte behöva missa. Jag står ut en natt ensam. Hoppas jag...

Imorgon står Aditro, show och NAFFI på schemat. Ska på 90 minuter lära ut en MJ-koreografi som jag precis har börjat tänka på. Det går liksom inte så mycket mer framåt än så idag. Tur att jag är improvisationens Drottning.

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0