not knowing is the worst

Trodde verkligen aldrig att onsdagen skulle ta slut.
Började med att försova mig och det kan verkligen förstöra en hel dag.
Men jag överlevde och humöret höll sig glatt hela dagen! :)
 
Ja, tills jag kom hem och insåg hur hungrig jag var.
Då brast det för en liten kort stund men det blir lätt så när man är hungrig.
Så middag och soffhäng senare hämtade jag upp Julia ocg drog till träningen.
En timme moderndansträning och 2 timmar tränings med Adam inför show.
Var så trött efteråt att jag knappt minns att jag kom hem, måste slocknat direkt.
 
Idag har jag en ledig förmiddag och är jättetacksam för det!
även fast jag hade sovmorgon både i måndags och tisdags så behövdes det idag.
har också vilodag från squatsen. Idag ska jag bara äta och vila min kropp.
 
Ha en fin men regnig dag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0