Weekend

Det är fredag men det känns verkligen inte som fredag.
Känns inte heller som någon annan dag.
det är bara konstigt idag.
vädret och humöret.
 
Vaknade okristligt tidigt och kunde inte somna om.
Mellan 05.00 och 07.15 låg jag bara i sängen och vred på mig.
Är därför jättetrött nu efter jobbet och vill helst bara mysa i soffan.
Men icke!
Måste tagga till lite nu för närsomhelst drar jag iväg på rep.
Träning med DJ inför kvällens uppvisning på Flygeln.
Kulturskolans Melodifestival går av stapeln ikväll och vi (Dansakademien) står för underhållningen.
Kom dit och kolla, missa inte! :D
 
Victor jobbar natt denna helg så jag får somna själv och fy faaaaan vad det ska sovas.
Känner att mitt huvud behöver lite ostörd sömn.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0