what's the big deal?

dagarna bara springer förbi.
Kräktes nyss över att helgen var slut.
Och så är den snart här igen.
 
Men just denna helg vill jag inte ha.
Jag vill inte att det ska bli fredag.
Jag vill inte vakna imorgon och göra mig iordning för begravning.
men jag måste. för min egen skull och finnas där för min mamma.
 
Idag har jag inte hunnit med så mycket.
Sov längre än vad jag brukar.
Städat och pratar med Caroline.
nu ska jag panikstäda innan jag åker mot jobb i Skärblacka.
När jag kommer hem har Victor och hans pappa flyttat in nästan hela hans hem här!
Det gör mig så glad! Nu är det så nära :D
 
nu ska jag bara lära mig att andas också.
Jag vill göra så mycket. Hjälpa med allt.
även det jag inte kan göra. Då får jag panik!
kan jag verkligen inte göra mer?!
 
hejdå...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0