did you have a fun day?

för första gången på säkert en måndag så sov jag längre en 06.30.
Vaknade när klockan ringde 09.00 och fattade inte riktigt vad som hade hänt.
Har jag verkligen sovit såhär länge? KAN jag det? coolt...
 
Tisdag idag och jag har det lugnt och skönt även idag även om det är lite hattigt.
Fortfarande lite förkyld och hostig så det får bli fortsatt lugnt på träningsfronten.
Men nu börjar jag få lite abstinens, vill stryketräna som en dåre!
 
Har bestämt mig för att börja tänka extra mycket på dieten nu också.
Kan inte gå omkring och vara ledsen varje dag, måsta ta tag i det.
Vill man få nånting gjort får man göra det själv!
te.x byta ut mjölkprodukter mot kvarg. AS-GOTT! :D
 
Ska sätta mig och fortsätta koreografera nu till dagenslektioner.
Äta lunch och göra mig iordning för att sedan sätta igång med dagen!
Två lektioner i Dagsberg, handla, träning med DA Nova, balettträning och pass med NAFFI.
 
min skål med kvarg och sylt igårkväll, perfekt kvällsmat efter träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0