just give me a reason

jag älskar mitt jobb.
verkligen ÄLSKAR.
kroppen är alltid öm och det är sena kvällar men det är alltid värt det.
man får så mycket tillbaka!
 
hade den bästa söndagen på länge igår!
jag och alla elever skrattade och hade så himla kul.
många grupper blev klara med sina danser och jazzgruppen fick blåmärken på knäna.
sken som en sol när jag kom hem, fick dåliga nyheter och grät ut hos mamma och jonna.
somnade jättetidigt och sur för victor var för upptagen för att pussas godnatt....
 
idag är det måndag och det är veckans lugnaste dag.
passar bra då jag fortfarande inte är helt frisk än.
jobbar bara 3 timmar och har en timmes träning ikväll.
passar bra, då kan jag rå om mig själv större delen av dagen.
sveper just nu två liter vatten i hopp om att det ska hjälpa något iallfall :)
 
på morgonpromenad runt kvarteret i solsken och bitande kyla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0