now and then i think of when we were together

 
Nu är det helg igen och min förkylning håller i sig.
Nyser som en bäng och näsan rinner men sinnet mår bra.
Jag har vuxit som person och det är värt ALLT.
då mår jag bra!
 
Igår var det fredagar och fredagar som igår är underbara.
Mysig sovmorgon, jobb som gick bra och sen bara häng med bästisfästis.
Strosa runt på Mirum, mat från Spicy, skitsnack och sockerstin i köket.
avslutade kvällen i soffan med tända ljus, fanta citron och Röjar Ralf.
 
Vaknade alldeles för tidigt imorse och kunde inte somna om även fast klockan bara var 06.55.
Gick till soffan med min favoritfilt och såg på barnprogram. Jag klagar faktiskt inte.
Har fixas mig nu för att ta en promenad till dansskolan där vi ska fotas till nya hemsidan! :)
Sen stress hem för att göra sig iordning, middag hos Mia med tjejerna och sen vidare på fest.
Moa har fyllt 24 och det ska firas med buller och bång! :D
(andra festen utan snus, hoppas på att det går lika bra som förra gången!)
 
Nu ska jag se klart på "Hajar som Hajar" och hitta kläder.
Kläder som inte får mig att gråta när jag ser korten vi ska ta idag.......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0