om vi vänder om nu får aldrig se om vingarna bär.

Det är måndag igen.
Brukar älska måndagar men inte när man mår såhär.
Hoppades på att jag var på bättringsvägen men tydligen inte.
Så här ligger jag nu, utslgen i soffan och vill sova tills jag är helt frisk.
Näsan rinner, huvudet dunkar, öronen värker, feber som går upp och ner.
det suger.
 
Lördagskvällen blev inte alls lika rolig som planerat.
Började bra med roliga filmklipp, minnen, bilder och världens bästa vänner.
Men som en blixt från klar himmel slog feber till och jag åkte hem i tårar.
Har legat i soffan sedan dess.
Levt på mjölk och piggelin.
ställde in söndagsjobb och grät i panik. JAG VILL DANSA!
 
idag är det måndag igen som sagt och jag ställde klockan för att känna efter.
ska hoppa in i duschen och hoppas på att jag mår bättre efter det.
Även om jag tvivlar väldigt starkt då jag praktiskt taget har ont ÖVERALLT.
är jättegnällig och tråkig idag, är alltid sån när jag blir sjuk.
rastlös och känner mig instängd.
 
frukost,
duscha,
serier,
må bra?
 
jag & mina barndomsvänner i lördags, fick mig att må SÅ bra. Sen ville jag dö...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0