that can't be.

Godmorgon!
Blev inget jobb igår alls då Tåby visade sig ha studiedag också när jag väl kom dit.
Så även om jag var ledig från jobb igår så kändes det knappt som så.
Men hade en mycket lugn och skön fredagkväll hos mamma & pappa.
det bjöds på tacos, vin och fotbollsmatch innan jag somnade i Victors famn i soffan.
 
Idag är det lördag och jag har FULLT upp.
Min chef är sjuk så jag börjar dagen med några barndans-lektioner.
Lite egen träning då jag hakar på en workshop med Ninos i modern jazz.
Och sen är det jävligt snabba puckar då vi ska fira victors mammas födelsedag med middag.
Men jag gillar att hålla igång, att vara på väg.
En sak är säker, jag somnar gott inatt! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0