we're growing up slowly

Onsdag blev inge bra.
Inge bra alls faktiskt.
grät och grät och grät tills jag somnade av utmattning.
dags att ta tag i mig själv, såhär kan jag inte ha det.
I have let go of my daemons,
They left me when I sang the truth,
No bulges, I'm finally even,
I can break all my rules.
 
Men igår var fantastiskt.
Solen sken och mitt humör strålade ikapp.
Håret blev hur bra som helst och jag hade jättebra lektioner i Skärblacka.
Jag var glad och knappt förkylningen kunde störa mig.
 
Idag är det äntligen fredag och det är party planerat med tjejerna.
Men jag är inte riktigt pepp om jag ska vara helt ärlig.
Känner mig fortfarande hängig och vill verkligen bli frisk ordentligt.
Då är nog inte en utgång det mest optimala.
nej, jag stannar nog hemma idag.
men först ska jag jobba, Tåby 10-11 och Djäkne 12.45 - 14.45.

Sen tar jag helg.
 
håret blev brun/rött, påväg tillbaka till mitt röd/röda! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0