Äntligen

det är mycket som är äntligen nu.
Äntligen gick en hel tävling bra, slutae som 1:a , 1:a och 2:a (par, formation & singel)
äntligen hade The Wiz premiär och vi är totalt grymma. Fått bra recension (med vissa undantag) i NT också.. hursomhelst så är jag stolt att vara en del av alltihopa. Hur hårt och hur frustrerande det än är.
Äntligen har formationsträningen inför VM kommit igång på allvar. Nu känns det att vi är på gång på riktigt. Ännu en gång ska PartyStylerz leva loppan på VM-golvet. Och vi ska GLÄNSA! :) Men innan det så är det föreställningsvecka och London som gäller.

dock har jag personliga saker att gnälla över, jag är skadad. Jag är skadad rejält.
igår (söndag) på föreställningen lyckades en ur ensamblen ramla rakt över mig och landningen skedde på min rygg. Jag grät och städade mig fint av scenen. Så fort jag kommit av så skrek jag och grät som en tok. Låg i logerna och folk undrade vad som hade hänt, fortfarande så skek jag bara. tårarna sprutade och bildade pölar på golvet. snälla orkester-henke smörjde in ryggen med linement och satt hos mig tills jag halvt  kunde le igen. Snäll är han :) idag gör det ont och jag mår halvt illa. Trodde att ett möte hos massören skulle göra det hela lite bättre men icke sa nicke. Det gör nästa mer ont men imorgon kommer nog vara värst, då sätter träningsvärken in också. typiskt att sånt här ska hända just nu. Jag har inte tid för sånthär. Mitt liv är liiiite för stressigt för dethär just nu..

sitter hemma hos älskling och skriver medans han så sexigt spelar elgitarr ;) me like.
han är bra för mig <3

sara, i miss you,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0