bye bye.

ja, jag lämnar det fina svenska vårvädret för att dra mot london med mina dansare. Och som jag längtar!
skulle gärna vara framme redan nu. Dansa, lejonkungen och pub-besök :D tjohej! JAG VILL ÅKA NU!

igår var inte riktigt världens bästa dag men men..
trodde det skulle bli en seg dag men inte så mycket händelser men icke.
jag tjöt och jag tjöt, jag skrek och jag pallar snart inte mer. JAG HATAR ER!
låt oss va ifred så löser sig allt.

jag har tur som har sara, jag vet inte vad jag skulle göra annars..
hon är min bästis <3

nae, nu ska vi inte deppa. JAG SKA TILL LONDON! :D hoppas innerligt att jag inte glömt att packa ner något för då får jag damp och det vill jag inte få. Nu ska jag nog kolla packningen och hoppas att totte ringer snart, sov halvt är han gick ifrån mig imorse så jag vill prata med han och berätta hur mycket jag älskar honom, hur mycket han betyder för mig. Usch, jag kommer saknar honom massor fast jag bara är borta i 4 dagar. well well, he's my baby. nu drar jag, hade så bra Sweden. Vi hörs på lördag. kiss & hugs. / M,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0