i min kalender

23-26 april - London med dansarna
19 maj - Tatuering
22-24 maj - projektarbete i Hörsalen
28 maj-2 juni - VärldsMästerskapen i discodans, Tjeckien
5 juni - Student!
7-8 juni - Svenska Mästerskapen i discodans & street, på Hovet i Stockholm


solen skiner, jag är på ett tipptopp humör :D
DET ÄR VÅR PÅ VÅR GATA HEMMA I STAN! jag har sovmorgon och vaktar hunden. tog en lång duscha och ska snart äta gröt :) Ska inte vara på hörsalen förrns 16.oo och ikväll kommer kusiner och kollar. Hoppas att sazza och compani kanske vill ses ikväll? :) Skulle vara mysigt. Saknar dom massor faktiskt.. nae nu ska jag äta och fixa och trixa och sen ut en sväng till med hunden. Fan, "våra bästa år" har redan börjat! :/ hursomhelst..

drar nu. fuck you.

Kommentarer
Postat av: Bananis

Ja, jag vill ses i kväll! MISS YOUUUU TOOOO!

2008-04-18 @ 18:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0