i'm so sorry

min dator hemma har lagt av totalt den total vägrar släppa in mig på internet, så jag ber så hemskt mycket om ursäkt för er som faktiskt brukar läsa min blogg. Har nog inte skrivit sen jag åkte till danmark. Hursomhelst så gick den tävlingen lite sisådär, 4:a i grupp, 4:a i par, åkte ut direkt i singel och strök mig från hiphopsingel då jag var för sjuk för att ställa upp. somnade med feber vid tränare och övriga dansare brevid högtalaren. Resan kantades av skitsnack, bråk och skratt. Som det ska vara vill säga.. Och sedan dess har vi hunnit med mycket. Fester, formationsträning, vanliga träning då jag stolt kan skryta med att jag lärde mig kicka och hålla kvar i benet, fan jag är cool! (hoppas innerligt att det funkar när jag testar nästa gång för annars blir jag nog lite putt!) Skit sur på min skola, dom gör verkligen ingenting för oss överhuvudtaget, speciellt inte dansläraren som har han om musikalen och jag har snart inte tålamod för det längre, speciellt inte när koncentrationsveckan börjar på måndag och har premiär nästa lördag! :@ F U ! idag blir det att fota till GB-katalogen och prova tjackhoror-kläderna. Sen är det samsjungning på Hörsalen och sen drar vi till åby för att fira min lilla vän Sara som fyller 17 idag :) jippie! älskling åkte till sälen imorse och det är inte alls lika kul men men, han ska få åka skidor som han har längtat efter och det är ju kul för honom iallafall :) Fredag bär det av mot ringarum(?) för middag och övernattning hos family bäck för lördag är det tävling i kalmar. Heja PartyStylerz med nya kläder! :D söndag, träning och sen är det bara musikalen i 2 veckor framåt! sen drar vi förmodligen iväg till london med klassen (bara dansarna) snabb genomgång hur mitt liv ser ut just nu! puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0